خانه / خبرها / ثبت نام از داوطلبان عضویت در چهارمین دوره شورای استان

ثبت نام از داوطلبان عضویت در چهارمین دوره شورای استان

اطلاعیه
ثبت نام از داوطلبان عضویت در چهارمین دوره شورای استان سیستان و بلوچستان

تاریخ آگهی: ۱۶ دی ۱۳۹۲

عضو محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سازمان صنفی تخصصی نمایندگی جامعه فرهیخته بزرگی متشکل از دانش آموختگان رشته های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست را به عهده دارد. مقرر است بر اساس مفاد قانون تأسیس، آیین نامه اجرایی قانون تأسیس و دستورالعمل مصوب شورای مرکزی درخصوص مقررات انتخاب اعضای شورای استان برای دوره چهارم و به تبع آن انتخاب شورای مرکزی که نقش مهم و موثری در هدایت و راهبری سازمان به عهده دارند را از طریق مشارکت حداکثری و فعال اعضا در انتخابات به انجام رساند.
آگاهی رساندن به سایر اعضا برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و ارایه توانایی های شاخص داوطلبان عضویت در شورای استان و انتخاب توانمند ترین آنان از خصوصیات بارز این قشر فرهیخته است. لذا حضور افراد توانمند و دارای ویژگی های لازم برای داوطلبی عضویت در شوراهای استان و انتخاب شاخص ترین آن ها امری است ضروری، که با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات این مهم عینیت خواهد یافت.
فرصت داوطلب شدن برای عضویت در شورای استان سیستان و بلوچستان به مدت ۵ روز از تاریخ ۹۲/۱۱/۰۶ لغایت ۹۲/۱۱/۱۰ تعیین شده است. داوطلبان می توانند با داشتن شرایط زیر با مراجعه به کمیته اجرایی انتخابات استان که در سازمان نظام مهندسی استان واقع در زاهدان، تقاطع مصطفی خمینی و فردوسی مستقر می باشد ثبت نام نمایند.
۱- تابعیت جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۲- نداشتن محکومیت موثر کیفری
۳- عدم وابستگی به گروههای غیرقانونی
۴- عدم سوء شهرت اجتماعی و شغلی
مسئولیت پذیری و مشارکت فعال داوطلبان در تعیین سرنوشت و اداره امور سازمان در شوراهای استان و مرکزی توسط افراد توانمند و صاحب نظر مورد انتظار جامعه بزرگ دانش آموختگان و متخصصین بخش کشاورزی می باشد.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir