خانه / دوره‌های آموزشی / راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت آموزشی سازمان نظام مهندسی

راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت آموزشی سازمان نظام مهندسی

     با عنایت به راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت آموزش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و برگزاری دوره‌های آموزشی مربوط به سامانه، به استحضار می‌رساند از تاریخ ۱۵ اسفندماه سال ۹۶ تمامی فعالیت‌های آموزشی سازمان اعم از ثبت‌نام دوره‌های آموزشی و آزمون‌های تخصصی در سطوح ملی، استانی و منطقه‌ای، صدور گواهینامه‌های آموزشی و بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه، می‌بایست صرفاً از طریق سامانه جامع مدیریت آموزش صورت پذیرد.

لذا همکاران محترم آموزشی سازمان استان، ضمن بهره‌برداری از سامانه مذکور می‌بایست جهت هرگونه ثبت تقاضای اعضای خود در سازمان استان در حوزه معاونت آموزشی صرفاً از طریق سامانه جامع مدیریت آموزش به نشانی اینترنتی www.iaeolms.ir اقدام نمایند. بدیهی است هرگونه ثبت تقاضا و مدارک مرتبط صادره خارج از سامانه مذکور فاقد اعتبار می­باشد.

لازم به ذکر می‌باشد که سامانه جامع مدیریت آموزش برای آن ­دسته از اعضایی که عضویت سالانه خویش را تمدید نموده‌اند، قابل‌دسترس و بهره‌برداری می‌باشد.

روابط عمومی سازمان مرکزی نظام مهندسی کشور

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir