خانه / خبرها / آغاز به کار چهارمین نمایشگاه گل و گیاه در زاهدان

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه گل و گیاه در زاهدان

چهارمین نمایشگاه کشاورزی، گل و گیاه و پارک ها و فضای سبز در زاهدان

چهارمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه ، تأسیسات گلخانه ای و ماشین های کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان گشایش یافت .

به گزارش خبرگزاری ایرنا مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی سیستان و بلوچستان روز دوشنبه 92/08/27 در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: شرکت های مختلفی از استان های فارس، اصفهان، کرمان، تهران و خراسان جنوبی در قالب 65 غرفه دستاوردهای خود در بخش کشاورزی، گل و گیاه و فضای سبز را در این نمایشگاه عرضه کردند.

ˈمحمدرضا براهوییˈ افزود: این نمایشگاه با هدف مبادله و معرفی محصولات و خدمات کشاورزی و فضای سبز شهری و ایجاد بستر مناسب به منظور تبادل تجربیات گروه های مرتبط با این صنایع برگزار شده است. وی گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه محصولات و خدمات خود در زمینه تجهیزات گلخانه ای، آبیاری تحت فشار، کود، سم و خوراک دام، کفپوش، مبلمان های شهری، آلاچیق و روشنایی را برای بازدید عموم عرضه کردند.

وی اظهار داشت: شهرداری زاهدان عملکرد خود در حوزه های آتش نشانی، بازیافت، اتوبوسرانی و بوستان ها و فضای سبز را به صورت بروشور، پوستر و کتابچه در این نمایشگاه عرضه کرده است. مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی سیستان و بلوچستان افزود: برپایی کارگاه آشنایی با مباحث اولیه آتش نشانی و کارگاه آموزش نقاشی با موضوع فضای سبز از جمله برنامه های حاشیه ای این نمایشگاه است. براهویی گفت: همچنین انواع گل و گیاه زینتی و آپارتمانی در این نمایشگاه در دسترس شهروندان زاهدانی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه تا روز پنجشنبه 30 آبان از ساعت 16 الی 21 برای بازدید عموم مردم استان دایر خواهد بود.

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir