خانه / خبرها / مهندسان ناظر استخدام‌شده، از ۱۱ بهمن‌ماه آغاز به کار می‌کنند!

مهندسان ناظر استخدام‌شده، از ۱۱ بهمن‌ماه آغاز به کار می‌کنند!

از یازدهم بهمن‌ماه امسال با صدور حکم کارگزینی، مهندسان ناظر جهادکشاورزی که مراحل استخدام آن‌ها سپری شده، در استان‌های مختلف کشور آغاز به کار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، قائم‌مقام وزیر جهادکشاورزی در امور مجلس با بیان این مطلب گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با مدیریت برنامه‌ریزی نهاد ریاست جمهوری و وزارت جهادکشاورزی به امضا رسیده است، مهندسان ناظری که مراحل استخدام آن‌ها سپری شده، از ۱۱ بهمن‌ماه آغاز به کار کرده و با حکم کارگزینی حق‌وحقوق آن‌ها پرداخت می‌شود.

خلیل آقایی افزود: بر اساس مصوبه مجلس ۱۰ هزار نفر، ولی اعلام وزارت جهادکشاورزی تا هفت هزار نفر در این جذب و استخدام آغاز به کار خواهند کرد که در بودجه سال آینده منابع پرداختی حق‌وحقوق و مزایای آن‌ها پیش‌بینی‌شده است.

وی با یادآوری اینکه در بودجه سال ۹۴ عمدتاً به بخش تولید و همچنین پروژه‌های زیربنایی و آبیاری تحت‌فشار توجه شده است، خاطرنشان کرد: تلاش و جدیت ما بر این است تا با تعیین این اولویت‌ها بتوانیم کارها را مطلوب‌تر و مناسب‌تر از سال‌های گذشته اجرایی کرده و به نقطه تکاملی برسانیم.

آقایی ادامه داد: هنوز بودجه سال ۹۴ در مجلس بررسی نشده، اما تلاش بر این است تا در بودجه سال آینده بخش کشاورزی به‌عنوان یک اولویت بسیار مهم موردتوجه قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگر زمینه خوداتکایی کشور با تکیه‌بر منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب و شایسته فراهم آید.

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir