خانه / سایر مطالب / بیانیه سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت روز ملی مهندس

بیانیه سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به مناسبت روز ملی مهندس

باسمه‌تعالی

همکاران عزیز و اعضای محترم سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

     پنجم اسفندماه روز بزرگداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندسی را به جامعه بزرگ متخصصین کشاورزی و منابع طبیعی و همکاران سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سراسر کشور عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. همان‌گونه که تمدن کهن ایران‌زمین با دانشمندان بنام خود در دنیا خوش درخشیده در حال حاضر نیز توانمندی، خلاقیت و پشتکار مهندسین و متخصصین کشورمان سربلندی و افتخار را برای ایران اسلامی به رشته تحریر درآورده است.

     بی‌شک وجود ۲۱۰ هزار مهندس دانش‌آموخته متعهد و متخصص کشاورزی به‌عنوان اعضای سازمان پشتوانه‌ای برای دستیابی به اهداف پیش‌بینی‌شده سازمان در رویکرد مهندسی سازی فعالیت‌ها در عرصه تولید محصولات کشاورزی و تأمین امنیت غذایی است.

     دانش‌آموختگان و مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی با جامه عمل پوشاندن به مهندسی سازی فرایند تولید همراه با خلاقیت و نوآوری و کاربرد دانش نوین می‌توانند ضریب نفوذ علم و فناوری در تولید محصولات کشاورزی را ارتقاء داده و گذر از کشاورزی معیشتی به کشاورزی تجاری را تسریع نمایند.

     سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور به‌عنوان بزرگ‌ترین تشکل صنفی تخصصی بخش کشاورزی امیدوار است بتواند با اشاعه تفکر علمی، ارتقای سطح دانش و مهارت اعضای خود و گسترش فن‌آوری‌های نوین به واحدهای تولید، در تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران قدم‌های مؤثری را بردارد.

انشاءالله

احمد کبیری

رییس سازمان نظام‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir