خانه / خبرها / ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی و آزمون‌های سازمان الکترونیکی می‌شود

ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی و آزمون‌های سازمان الکترونیکی می‌شود

     به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام مهندسی کشور، معاون آموزشی، فنی و پژوهشی سازمان با بیان این مطلب گفت: تلاش می‌کنیم شیوه‌های آموزشی سازمان را متحول کنیم و از روش‌های مجازی در آزمون‌ها و دوره‌های آموزشی استفاده کنیم. محمدعلی کمالی با اشاره به پیگیری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی در سازمان بیان کرد: دوره‌های آموزشی دیگری کماکان در سازمان در حال پیگیری است و قراردادهای آموزشی که در حوزه معاونت آب‌وخاک وزارت جهادکشاورزی در ارتباط با آبیاری تحت‌فشار داریم در سال جاری دنبال می‌کنیم.

     کمالی با بیان اینکه رتبه‌بندی و صلاحیت حرفه‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: رتبه‌بندی و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اعضا بر اساس آخرین تصمیم شورای عالی رتبه‌بندی مقرر است که بخشی از بررسی‌ها و کارهای عملیاتی رتبه‌بندی در استان‌ها انجام شود که پرونده‌ها در حال ارسال به استان‌ها است. وی تصریح کرد: در این ارتباط مقرر شده استان‌ها کارگروه‌هایی را داشته باشند و در سطح خبره و عالی در کارگروه‌های علمی پرونده‌ها مورد بررسی قرار گیرد و بعد به سازمان مرکزی ارسال شود.

     معاون آموزشی، فنی و پژوهشی سازمان به اهمیت بحث کارشناسان رسمی در سازمان اشاره کرد و افزود: تغییراتی در بخش مصاحبه متقاضیان دریافت پروانه کارشناسی رسمی خواهیم داشت، مصاحبه توسط گروه‌های تخصصی انجام خواهد پذیرفت.

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir