خانه / خبرها / خدمات گردشگری ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی

خدمات گردشگری ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی

     به اطلاع اعضای محترم سازمان نظام مهندسی می‌رساند با مراجعه به سامانه الکترونیک سازمان به آدرس iaeo.ir و ورود به منوی «کاربری» و انتخاب گزینه «خدمات گردشگری» می‌توانند نسبت به دریافت کارت گردشگری اقدام نموده و با پرداخت مبلغ ۲۲۰،۰۰۰ ریال (۲۲ هزار تومان) از تسهیلات گردشگری استفاده نمایند.

کارت نقره‌ای گردشگری:

     کارتی است بانکی الکترونیکی و چندمنظوره که پس از شارژ مبلغ معین، قابلیت استفاده از پایانه‌های فروش نصب‌شده در صدها مرکز گردشگری عضو شبکه پذیرندگان را دارا می‌باشد؛ دارندگان کارت نقره‌ای می‌توانند تمامی هزینه‌های مورداستفاده خود را بابت خدمات متنوع موجود در واحدهای گردشگری به‌جای پرداخت پول به‌وسیله کارت پرداخت نمایند.

مزایای استفاده از کارت نقره‌ای:

* اسامی دارندگان این کارت در کل کشور (در بانک اطلاعاتی جهانگردی و ایران‌گردی) بر اساس کدملی ثبت می‌شود که این امر باعث شده دارندگان کارت نقره‌ای گردشگری بتوانند از امکانات و تسهیلات در تمام نقاط کشور بهره‌مند شوند. این تسهیلات عبارتند از:

۱- تسهیل در امر سفر و استفاده بهینه از اوقات فراغت با ایمنی خاطر در دریافت خدمات موردنیاز

۲- ارایه تسهیلات سفر در قالب:

الف) به‌صورت نقدی ۲۰ درصد تخفیف در ایام پیک و ۴۰ درصد در ایام غیر پیک

ب) به‌صورت اقساطی شش‌ماهه معادل ۶۰ درصد هزینه خدمات تور بدون تخفیف با کارمزد ۱ درصد ماهیانه

     شایان‌ذکر است علاوه بر واحدهای اقامتی، تعداد قابل‌توجهی از دیگر مؤسسات خدمات گردشگری و مسافرتی همانند هتل‌ها، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیرها، مراکز تفریحی در سبد خرید کارت نقره‌ای قرار گرفته است. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳-۸۸۹۹۳۸۵۲ در تهران تماس حاصل نمایند.

***

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir