خانه / خبرها / مهندس عبدالصمد سپاهی نماینده نظام مهندسی کشاورزی سراوان شد

مهندس عبدالصمد سپاهی نماینده نظام مهندسی کشاورزی سراوان شد

     معارفه آقای مهندس عبدالصمد سپاهی با حضور پرسنل جهادکشاورزی شهرستان سراوان، ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۱ آبان ۹۵ در محل جهادکشاورزی سراوان برگزار شد.

     بنا بر این گزارش در پی استعفای مهندس مجیب بزرگ زاده، آقای مهندس جهانتیغ رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، مهندس عبدالصمد سپاهی را به‌عنوان جانشین ایشان و نماینده سازمان نظام مهندسی در سراوان انتخاب کردند.

     آقای مهندس عبدالصمد سپاهی دارای مدرک کارشناسی پرورش طیور بوده و ۵ سال سابقه همکاری به‌عنوان کارشناس دام و طیور واحد اجرایی نظام مهندسی شهرستان سراوان را دارند.

     در این جلسه آقای کمالی مدیر و تعدادی از همکاران جهاد کشاورزی سراوان از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه آقای مهندس مجیب بزرگ زاده که بیش از ۵ سال به‌عنوان نماینده سازمان و مدیر واحد اجرایی شهرستان سراوان مشغول به خدمت بوده‌اند، تقدیر و تشکر نمودند.

      آقای مهندس بزرگ زاده ضمن ابراز خرسندی از همه همکارانی که در طول این چند سال در کنار ایشان بوده و موجبات کسب تجربه را برایشان فراهم نمودند، تشکر نموده و ضمن عنوان مختصری از فعالیت‌های انجام شده در طول این مدت، موفقیت‌ها و دستاوردهای کسب شده را مرهون تلاش، همت و حمایت همه عزیزان دست‌اندرکار دانستند.

       مهندس بزرگ زاده با بیان اهداف و برنامه‌های آتی سازمان نظام مهندسی کشاورزی، از همه مسئولین و کارشناسان خواستند در جهت ارتقای جایگاه سازمان نظام مهندسی و هم‌چنین مهندسی کردن تولید محصولات کشاورزی و دامی، همانند گذشته همکاری خود را حفظ نمایند؛ و در پایان سخنانشان ضمن آرزوی توفیق خدمت برای آقای سپاهی، با کمال مسرت انتصاب ایشان را صمیمانه تبریک عرض نموده، امیدوار شدند که این انتخاب سرآغاز راهی پر امید به سمت دستیابی به قله‌های رفیع توسعه بخش کشاورزی شهرستان بوده و نوید بخش نشاط و تحرک کشاورزان و دامداران خواهد بود.

***

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir