خانه / خبرها / دستورالعمل جدید عضویت اعضای حقیقی ابلاغ شد

دستورالعمل جدید عضویت اعضای حقیقی ابلاغ شد

اصلاحیه شماره سه دستورالعمل عضویت اعضای حقیقی با بررسی نهایی در جلسه فوق العاده شورای مرکزی تصویب و برای اجراء به استانها ابلاغ شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، به متقاضیان توصیه می شود قبل از شروع ثبت نام در وب سایت حتما به دقت راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند تا از بروز اشتباهات احتمالی جلوگیری شود.
براساس ماده ۱۱ این دستورالعمل کلیه اعضای فعلی سازمان مکلفند ظرف مدت شش ماه از تصویب و ابلاغ این دستورالعمل نسبت به ثبت نام مجدد از طریق سامانه ثبت نام اقدام کنند. مسئولیت عواقب عدم اقدام بموقع در ثبت نام بعهده آنها خواهد بود.
بنابر این گزارش در ماده ۵ نیز آمده است: در صورت عدم پرداخت حق عضویت سالانه به مدت ۴ سال پیاپی عضویت عضو لغو و کارت صادره از درجه اعتبار ساقط می گردد، در صورت مراجعه عضو و پرداخت حق عضویت های معوقه کارت عضویت جدید صادر می گردد.
این دستورالعمل مشتمل بر ۱۲ ماده و ۹ تبصره می باشد و کلیه اعضاء فعلی تا پایان سال ۹۲ فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس www.iaeo.ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir