خانه / خبرها / اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ۲۴ استان به‌پای صندوق‌های رأی رفتند

اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی در ۲۴ استان به‌پای صندوق‌های رأی رفتند

چهارمین دوره انتخابات شورای استان‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با تشکیل مجمع عمومی نوبت دوم در مرکز ۲۴ استان روز جمعه ۲۶ اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در این مرحله بر اساس قوانین و مقررات موضوعه تعداد ۵۵۴۲۸ نفر از اعضاء در ۲۴ استان واجد شرایط شرکت در چهارمین دوره انتخابات شورای استان‌ها بودند. موحدیان عطار تعداد افراد واجد شرایط در مرحله دوم که به‌پای صندوق‌های رأی رفتند را ۱۷۶۱۴ نفر اعلام کرد و گفت: پس از تشکیل مجمع عمومی و رسمیت آن در ۲۴استان، زمان قانونی پیش‌بینی‌شده برای رأی‌گیری آغاز شد و تا ساعت ۱۶ ادامه داشت.

وی به مشارکت 31/7 درصدی در این مرحله اشاره کرد و گفت: مشارکت اعضاء در مرحله دوم به دلیل محدودیت‌های قانونی و برگزاری آن در مجمع عمومی و کشیده شدن انتخابات این استان‌ها به مرحله دوم، عدم امکان برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها و بعد مسافت تا مرکز استان‌ها را می‌توان از دلایل کاهش حضور اعضاء در مجمع و انتخابات دانست. موحدیان عطار واجدین شرایط در مرحله اول و دوم چهارمین دوره انتخابات شورای استان‌ها را ۶۶۱۱۷ نفر اعلام کرد و افزود: درمجموع دو مرحله ۲۲۰۱۵ نفر از اعضاء مشارکت داشتند و بر اساس آمار موجود مشارکت در دو مرحله بالغ‌بر ۳۸ درصد می‌باشد.

موحدیان عطار با بیان اینکه بر اساس قوانین و مقررات پس از پایان انتخابات فرصت ۲ روزه برای طرح شکایات در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: شکایت بایستی به همراه مستندات و دلایل لازم به هیئت نظارت استان ارائه گردد و هیئت نظارت استان ظرف مدت ۵ روز به شکایات رسیدگی و نتیجه را به هیئت نظارت مرکزی و شاکی/ شاکیان اعلام می‌نمایند.

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir