خانه / خبرها / نرم‌افزار خبرخوان نازرشد، جهت دریافت خبرهای نظام مهندسی رونمایی شد!

نرم‌افزار خبرخوان نازرشد، جهت دریافت خبرهای نظام مهندسی رونمایی شد!

نرم‌افزار خبرخوان نازرشد

ویژه گوشی‌های تلفن همراه و دستگاه‌های هوشمند آندروید

جهت دریافت خبرهای سازمان نظام مهندسی استان سیستان و بلوچستان

نرم افزار خبرخوان نازرشد

     سرعت پیشرفت علم و خلق و ظهور دانش در عصر فعلی به حدی است که بسیار بجا این عصر را عصر دانش و ارتباطات نامیده‌اند. بدیهی است هر کسی که نتواند خود را به این قطار سریع و سیر برساند، از قافله علم و تحول علمی عقب خواهد ماند؛ به طوری که اگر بخواهیم به روش‌های سنتی به اطلاع‌رسانی، اشاعه دانش و یافته‌های نوین بپردازیم، قبل از اینکه یک یافته به مقصد برسد، منسوخ و بیات شده است. علم کشاورزی و ترویج آن نیز نه تنها از این امر مستثنا نیست، بلکه نسبت به این موضوع بسیار حساس تر است؛ چرا که به ویژه در کشورهای در حال توسعه از جمله ایران، طبیعت تولید در بخش کشاورزی، طبیعتی مخاطره‌آمیز، متنوع و پیچیده است و اگر بخواهیم با این نوع از کشاورزی و فرآیند متحول علمی ناشی از آن همسو شده و خود را به آن برسانیم، چاره‌ای جز متحول نمودن روش‌های ارتباطی و آموزشی خود نداریم.

در این راستا و در ادامه مدرنیزه ساختن ارایه خدمات این شرکت و به منظور حرکت به سمت روش‌های نوین اطلاع‌رسانی، آموزشی و گسترش حوزه نفوذ و کاهش هزینه‌ها، “نرم‌افزار خبرخوان نازرشد” باهدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی و در راستای تحقق دولت الکترونیک و ارایه خدمات به شکلی سریع‌تر و کم هزینه‌تر طراحی شده؛ و این امکان را به اعضای سازمان نظام مهندسی، فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی، کارشناسان، کشاورزان و بهره‌برداران می‌دهد تا فرآیند ارایه خدمات و جمع‌آوری اطلاعات را تسریع و بهبود بخشند.

     نرم‌افزار خبرخوان نازرشد بر روی پلت‌فرم توسعه باز یا همان سیستم‌عامل Android (که توسط بيش از 30 کمپاني معروف دنیا از جمله گوگل پشتيباني مي‌شود) براي گوشی‌های موبايل، تبلت و سایر دستگاه‌های هوشمند، به زبان جاوا برنامه‌نویسی شده است؛ که خبرهای نظام مهندسی استان و خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا) را به صورت آنلاین و با استفاده از فیدریدر سایت نازرشد در اختیار کاربران و استفاده کنندگان می‌گذارد.

     این نرم‌افزار با استفاده از ماشین مجازی دالویک (Dalvik virtual machine) که وظیفه بهینه‌سازی کدها برای اجرا بر روی انواع موبایل‌ها و دستگاه‌های دارای حافظه پایین را دارد، اجرا می‌شود؛ اما ممکن است در دستگاه‌های مختلف دچار اشکالاتی شود. لذا در صورت مشاهده هر گونه خطا در اجرای نرم‌افزار، لطفاً شرح خطا به همراه مدل و نوع گوشی و نسخه آندروید آن را برای ما ارسال فرمایید.

هم‌‌چنین در نظر است در نسخه‌های بعدی، امکانات این نرم‌افزار (از جمله تازه‌های کشاورزی، قیمت نهاده‌ها، پیش‌بینی آب و هوا، اخبار فناوری و…) افزوده شود.

* لطفاً نظرها و پیشنهادهای خود را جهت بهینه‌سازی این نرم‌افزار در نسخه‌های بعدی با ما در میان بگذارید.

Email: [email protected]

»»» جهت دانلود نرم‌افزار خبرخوان نازرشد اینجا کلیک کنید! «««

دانلود نرم افزار خبرخوان نازرشد

***

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir