خانه / خبرها / شرکت نازرشد موفق به دريافت نماد اعتماد الكترونيكی شد

شرکت نازرشد موفق به دريافت نماد اعتماد الكترونيكی شد

شرکت فنی و مهندسی نازرشد موفق به دريافت نماد اعتماد الكترونيكی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت شد!

     کسب‌وکارهایی که به‌صورت مجازی اقدام به ارایه کالا و خدمت نموده و خریداران از طریق وب‌سایت آن‌ها سفارش و خرید می‌نمایند، ملزم به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشند. در این راستا شرکت فنی و مهندسی نازرشد پس از مدت‌ها تلاش موفق به اخذ «نماد اعتماد یک ستاره» گردید.

     نماد اعتماد الكترونيكی نشانه‌ای است كه از سوي مركز توسعه تجارت الكترونيكي وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان تأييديه فروش اينترنتي اعطا شده و اين نماد هویت صاحب و محل فعالیت کسب‌وکارهای اینترنتی را احراز می‌نماید و با هدف قانونمند كردن و سامان‌دهي به فعالیت‌های مجازي وب‌سایت‌های تجاري، به سازمان‌ها، شرکت‌ها و فروشگاه‌های ذيصلاح ارایه می‌شود.
با اين نماد، مراجعه کنندگان سایت‌ها در هنگام خريد از طريق اينترنت، با اطمينان از اين‌كه سایت‌های دارای نماد به تعهدات خود در قبال آن‌ها عمل كرده و حقوق مصرف‌کنندگان را به رسميت می‌شناسند، اقدام به خريد و یا پرداخت وجه خواهند نمود.

جهت احراز اصالت نماد اعتماد الکترونیکی و اطمینان از اعتبار آن، بر روی تصویر نماد کلیک کرده و مشخصات کسب‌وکار مندرج بر روی صفحه صحت سنجی را مشاهده نمایید؛ یا از طریق مراجعه به فهرست کسب و کارهای اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی به آدرس http://www.enamad.ir/ShopList.aspx و جستجوی نام و یا دامنه شرکت نازرشد آن را مشاهده نمایید.

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir