خانه / سایر مطالب / دهه مبارک فجر بر عاشقان مبارک‌باد

دهه مبارک فجر بر عاشقان مبارک‌باد

دهه فجر مبارک

از خون سرخ بهمن سرسبز شد بهاران

اندیشه باور شد، در امتداد باران

بر صخره ‏های همت جوشیده خون غیرت

بانگ سرود و وحدت آید زچشمه ساران

والفجر بهمن آمد، فصل شکفتن آمد

بر پهن‌دشت باور، خالی است جای یاران

     فرارسیدن سی‌ونهمین دهه فجر، سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که نشان داده‌اند همواره با استقامت می‌توان در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرد؛

     انقلاب اسلامی ایران که با مشت‌های گره‌کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید «انفجار نوری بود» که تلألؤ آن امروز مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و در سرزمین‌های اسلامی موجب بیداری اسلامی و ایجاد و تقویت مقاومت در برابر رژیم‌هایی همچون صهیونیست‌ها و در مقابله با تروریست‌ها شده است.

     بی‌تردید ۲۲ بهمن‌ماه امسال حضور مردم بار دیگر حماسه‌ای زرین از افتخار را بر دیوان تاریخ این مرزوبوم حک خواهد کرد و موجی خروشان در جای‌جای ایران اسلامی، روان خواهد شد.

     ضمن تبریک مجدد فرارسیدن ایام فرخنده دهه‌ی مبارکه فجر، دهه‌ی پیروزی، دهه‌ی رسیدن به اوج بلندی و قدرت، دهه‌ی نجات از ظلمت و استثمار، توفیق روزافزون خدمتگزاران انقلاب اسلامی و سرافرازی ملت بزرگوار ایران را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

***

 

درباره ی مهندس بزرگ زاده

مهندس مجیب بزرگ زاده ، سمت: مدیرعامل و رییس هیئت مدیره، تحصیلات: کارشناسی ارشد، رشته تحصیلی: مهندسی علوم باغبانی، ایمیل: [email protected]، وب‌سایت: wWw.bozorgzadeh.ir